Mermaids` Makings

Boating- Purjetamas

You can turn this:

into this ..

in ONE minute- says Mister Maker. And he is right. This boat is really easy to make and fun to play with.

Cut a cheesebox and the lid in half. Now arrange a boat shape from one box piece and one lid piece. Glue them together. Take a skewer and glue it inside the triangle shape. Roll a ball from playdough and pull it into the bottom of the boat. Push the sail into it.. and you are done!

***

And if you have got more than a minute- you can make two boats!

We used them to play with these paper clips puppets we made a year ago.

***

Minu meelest on see väga lahe purjeka idee. Lihtne teha ja ei jõua suurt ettevalmistamist. Tee nii: lõika juustukarp ja kaas pooleks. Säti ühest karbipoolest ja yhest kaanepoolest purjekas, liimi. Lõika värvilisest paberist kolmnurk purje jaoks.. murra kokku ja liimi sinna vahele grilltikk. Purje saad kinnitada plastiliini abil paati.

Kuna purjekate alumine äär on kaarjas, siis nad kiiguvad lahedalt.

***

Linked to: “It`s Playtime!”

For the Kids Fridays

3 comments on “Boating- Purjetamas

  1. Boating
    November 10, 2011

    This is something the kids would enjoy making. So quick and simple!

  2. ritsik
    November 4, 2011

    need fotonukud on nii lahedad paadikeses. Kas kõik need asjad teeb annabel ise valmis? Kui palju sa teda aitad?

    • mermaid
      November 4, 2011

      Me teeme enamus asju koos. Vahest valib tema värvid ja mina lõikan, tema joonistab ja mina liimin.. vahest jälle vastupidi… Paatide puhul lõikasin mina kõik asjad välja ja siis tüdruk tegi sinise purjega paadi, mina teise. Tegelt on seda paati üsna lihtne lõigata, aga tüdruk oli koolis ja mul polnud kannatust, et teda oodata :D

      Öökullide puhul näiteks tegin mina põhjad valmis.. et siis lõikasin ja voltisin kõrvade osa.. siis tüdruk kaunistas kaks lindu ja mina kaks (üks oli mul enne valmis).

Thank you for taking the time to write a comment :)

Information

This entry was posted on November 3, 2011 by in recycling, small world play and tagged , , .

Categories

Archives

November 2011
M T W T F S S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 68 other subscribers
Featured on The Crafty Crow!
Photobucket