Mermaids` Makings

Leaf hunt

lehed 024

Nenedest lehtedest tegime raamatu. Me oleme tüdrukuga nii vaimustuses. Ma ei teagi, kumb rohkem. Käime väljas nina taeva poole ja püüame arvata, mis puudega on tegu. Tüdrukule palju uusi sõnu ja mulle ka. Ma ei teadnudki, et ma tean nii väheseid inglise keelseid puude nimetusi.

Paar head linki:

http://www.naturedetectives.org.uk/NR/rdonlyres/2D3C6DDB-5BEA-4C2D-A3DD-E9F13CE2B667/0/hunt_leaves.pdf

http://www.naturedetectives.org.uk/

Ja siis veel muidugi ka need :D

http://www.woodlands.co.uk/owning-a-wood/tree-identification/

http://www-saps.plantsci.cam.ac.uk/trees/index.htm

puu1 puu2puu3

Tüdruk kasutas ülejäänud lehed oma äranägemise järgi.

3 comments on “Leaf hunt

  1. mermaid
    October 23, 2009

    Panin lingi postituse juurde. See looduse detektiivi sait on super. Seal on nii palju põnevaid asju.

    See on kyll kummaline, et õpetaja nii lihtsat asja ei tea.. Ja ma veel mõtlesin, et saadan meie lehtede raamatu kooli, et õpsid saaks aidata mõned lehed ära tunda. :D

    Rowanit ma ka ei teadnud ja ei teadnud ma ka sycamore. Hakkasin mõtlema, et ma vist polnudki enne sycamore päriselt näinud. Ja siis veel alder ja elder.. nagu kaksikute poiste nimed :D

  2. liina
    October 23, 2009

    Kus kohast te sellise ‘leaf hunt’i juhised leidsite?

    Mina sain ka alles kuu aega tagasi teada, et pihlakas on rowan. Siin on uks kool nimega Rowans ja keegi ei tea mis see tahendab… Oskarile andsin ukspaev pihlakate kobara kooli kaasa, nad pidid midagi loodusest votma mis on sugise teemaline. Ma siis kusisin opetaja kaest, et mis need marjad on inglise keeles ja ta ei teadnud!?!?

  3. Katrin
    October 23, 2009

    Nii vahva! Tublid olete :) Sellised raamatud kuluvad tõesti endalegi ära.

Thank you for taking the time to write a comment :)

Information

This entry was posted on October 22, 2009 by in autumn and tagged , .

Categories

Archives

October 2009
M T W T F S S
    Nov »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 75 other followers

Featured on The Crafty Crow!
Photobucket
