Mermaids` Makings

Bonebody :D

luukere1

luukere2Käisin koolis parent`s eveningul ja sain teada, et lastel on teemaks “Mina” … nurgas  aga seisis neil luukere. Mulle tuli silme ette kohe, kuidas Mister Maker luukere pilti tegi. Tema õpetust ma kahjuks oma põhjatutest (loe segamini)  sahtlitest yles ei leidnud..  leidsin netist aga sellise. Kohta ma ausalt enam ei mäleta.

Efektne oleks valge kere mustal paberil… aga ka see sinine kollasel on lahe.  Nagu keegi pimestaks luukere ja teine on ehmatusest keeletu.

Bonebody on minu enda tõlge :D See pole õige, aga armas.

3 comments on “Bonebody :D

  1. mermaid
    October 21, 2009

    näita dinosaurust.. ma vist ei oskakski teha..
    sain MM õpetuse ka.. teeme veel yhe bonebody

  2. 2trilingual
    October 21, 2009

    me saime ka siit inspiratsiooni ja VR tegi dinosauruse

  3. eff1
    October 14, 2009

    Oh, see on lahe, peaks oma lastega ka proovima;)

Thank you for taking the time to write a comment :)

Information

This entry was posted on October 13, 2009 by in Uncategorized.

Categories

Archives

October 2009
M T W T F S S
    Nov »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 75 other followers

Featured on The Crafty Crow!
Photobucket
