Mermaids` Makings

Paper Ball Decoration

A few days ago I found this lovely decoration. It reminded me of my childhood.. we had lots of similar decorations on our Christmas Tree.

I just added a little photo :)

Foto on tehtud imetoredas Pärnu fotostuudios “Stuudio 8″.

7 comments on “Paper Ball Decoration

  1. maarja
    December 16, 2009

    me tegime ka neid jullasid, ainult mial tulid kõik miskite loomade piltidega.

  2. mermaid
    December 15, 2009

    Ma mõtlesingi midagi hästi pisikest. Vaatasin poes ringi aga midagi silma ei hakanud. Selline imepisike kard oleks mu meelest ilus. Aga koogipaber on ka hea mõte. Ma vaatan, kas õnnestub leida, mis meeldib. Mind lihtsalt häirivad ebakorrapäraselt lõigatud kettad :D Ma ei oska sirgelt lõigata ja lõikamise masinat mul pole :(

  3. katikas
    December 15, 2009

    Ei paneks ma küll karda, ilma on ilusam. Kui, siis hästi pisikese pitsi näiteks koogipaberi äärest.

  4. elisabeth65
    December 11, 2009

    That is a lovely tree decoration, much nicer than our shop bought ones. It is a pity that we don’t make our own now.

  5. mermaid
    December 11, 2009

    Ma tahtsin tegelt äärtesse mingit karda või värki panna, aga pole sellist õhukest kodus. Siis oleks ehk pidulikum.

  6. katikas
    December 11, 2009

    Väga kena kaunistus! Foto on hea mõte! Ma proovin ka ;)
    Ja mõnus, et sa kahes keeles kirjutad!

  7. august
    December 10, 2009

    väga vahva :)

Thank you for taking the time to write a comment :)

Information

This entry was posted on December 10, 2009 by in Uncategorized and tagged , , .

Categories

Archives

December 2009
M T W T F S S
« Nov   Jan »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 78 other followers

Featured on The Crafty Crow!
Photobucket
